.Array[1]. audio audiovideo
 


 
 
 
2004:03:14   permalink
Dodałem nową pozycję w sekcji filmowej - spot imprezy Renaissance Rec - gwiazdą wieczoru będzie Dave Seaman.
Przy okazji zapraszamy na imprezę ktora odbedzie sie 19 marca - wizualizacje Force Feedback Crew
A dzieñ wcześniej, 18 marca, w klubie GGOG koncert formacji Z^2 przy okazji przeglądu poetyckiego organizowanego przez PRZESUW
 
 
2004:03:05   permalink
Aby opowiedzieć historię, musimy wybrać bohatera. Niekoniecznie jednego, ale wybór musi zostać podjęty, nie możemy naraz opowiedzieć historii wszystkich ludzi świata. Skazujemy się więc na subiektywność od samego początku, zanim jeszcze zaczniemy, określając granicę tego, co ważne dla opowieści. Automatycznie więc każda historia "opowiadalna" jest jednocześnie nie do koñca prawdziwa. Wydzierając słowa które piszę, pod którymi postawię swój podpis, spośród wszystkich słów jakie mógłbym w danym momencie powiedzieć, pozbawiam się przywileju objęcia milczeniem całej prawdy. A więc podejmując działanie zrzekam się doskonałości - przestaje być ona moim celem.
 
 
2004:02:29   permalink
Obawa: co, jeśli cała wartość mojej dotychczasowej twórczości polegała tylko i wyłącznie na tym, że oglądając to co robie, ludzie mówili sobie 'też mogę'?
Ja czuję się zawiedziony, mam tylko nadzieję, że wspomogłem czyjś rozwój. No i drugą, że będę miał na koncie kilka tworów które będą dla ludzi wartościowe poprzez siebie same.
 
 
2004:02:27   permalink
Ok, z okazji choroby troche się zaczyna ruszać na stronce. Mamy więc
+ odgrzebanych zdjęć - tym razem pochodzących z Famy - więc datowanych na lipiec 2003.
+ tekst o sprzęzeniu zwrotnym
+ impresja o buddyjskich mistrzach i zachwycie nad wszechswiatem
+ tekst o lekarzach
+ nowy utwór eksperymentalny - feedback03.mp3
+ filmiki z Wizji
 
 
2004:02:26   permalink
Szukam rysownika do filmów. Raczej mangowo. Niekoniecznie.
 
 
2004:02:24   permalink
Ponownie dodałem kilka odgrzebanych zdjęć - tym razem pochodzących z Famy - więc datowanych na lipiec 2003.
 
 
2004:02:23   permalink
Czy wy też wyznajecie magię liczby 23?

Mem który potrafi być zarówno pasożytem, jak symbiontem, ale troche wymusza.
A kawał o żarówce w ustach znacie ? :P
future control
Tylko zapętlić się łatwo.
 
 
2004:02:19   permalink
z: - zauważyłeś, że to tworzy wzór? tu jeden, dwa, tam trzy.
d: - o, faktycznie
m: - nie słuchaj go, zambari jest autystyczny.

m-marek, d-darek, z-zambarek
 
 
2004:02:18   permalink
Najdalej przedwczoraj wątpiłem poważnie w sens zajmowania się czymkolwiek, co nie jest niezbędne do przeżycia, nie chciało mi się robić wizów, nie chciało mi się robić filmów - nic.
Przypomniało mi się to wczoraj, gdy miałem na biurku pożyczoną kamerę która w przeciwieñstwie do mojej nie ma zjaranego wyjścia DV, i zabrałem się do zgrywania materiałów z kilku taśm które się uzbierały....

 
 
2004:02:18   permalink
Zazwyczaj wykonanie tak męczącej czynności jak obejrzenie od początku do koñca jakiegoś filmu, powoduje we mnie rozpierające uczucie pragnienia robienia czegoś, poczucie niewykorzystywanej mocy, którą najlepiej by było czymprędzej zaprzędz do służby - jeśli nie ludzkości, to przynajmniej mojemu ego.
A jednak tak często koñczy się to na napisaniu paru słów na komputerze. A jeszcze częsciej na pomyśleniu, o napisaniu paru słów. A przecież, choć czynności te niewątpliwie mają przyszłość, śą one całkowitym zaprzeczeniem działania.
<refleksja mode off>
wracam do porządkowania pokoju (analiza związków przestrzeni z umysłem doprowadza mnie powoli do zrozumienia wpływu bałaganu na skupienie)

 
 
2004:02:17   permalink
Narzędziem malarza jest płótno, farby i pędzle. Narzędziem muzyka jest jego instrument i nuty. Narzędziem artysty nowych mediów jest komputer. Musi wiedzieć jak skonfigurować system, tak jak wiolonczelista musi wiedzieć jak dbać o smyczek. Dobrze, jeśli ma pojęcie o teorii próbkowania, algorytmach interpolacji, transformacie fouriera, tak jak dobrze, jeśli malarz wie, jaki jest skład farby i trwałość włosia

Oczywiście samo obycie z narzędziem, oswojenie medium, nie czyni z człowieka Twórcy, ale brak tego obycia może go w pewnych okolicznościach (które w obecnej rzeczywistości występują coraz częsciej) kompletnie unieszkodliwić.

O ile jeszcze chyba praktycznie każdy ma w wpisany komórce magiczny ciąg cyferek opisany np 'marcin - komputerowiec' (swoją drogą zabawne jak długo zajęło mi znalezienie takiego przykładu imienia żeby nikt ze znanych mi komputerowców się poczuł się dotknięty;P) który może wykorzystać w sobotni wieczór gdy wszelkie próby przekonania bezdusznej maszyny do współpracy zawodzą, o tyle w działaniu 'na żywo' bardzo jednak przydaje się posiadanie paru odruchów we krwi.

Ile to już razy w środku imprezy, pośród dymu, świateł laserów i łomotu basów, trzymając latarkę w zębach wyszarpywałem z mojej maszyny kolejne karty...
 
 
2004:02:15   permalink
Chyba jednak rozumiem fatalizm. Wiara w zwycięstwo nie jest w stanie przekonać mnie, że zwycięstwo istotnie nastąpi.
Przecież wszystkie maszyny nie mają prawa działać.
Ale nie przestaję. Naturą pszczoły jest robić miód.
 
 
2004:02:13   permalink
Czasem zastanawiam się, czy przy dzisiejszym tempie życia, dwudziestokilkuletni człowiek jest jeszcze się w stanie nauczyć nowych rzeczy.
Sądzę, że tak. Ale kiedy patrzę w górę, i widzę jaka przedemną jest droga,
 
 
2004:02:11   permalink
Taak, dzieñ luzu był mi zdecydowanie bardzo potrzebny. Jest lepiej. Byłoby jeszcze lepiej gdybym nie polał tej mikroelektroniki, a gdybym nie polał czujników, to by już było zupełnie dobrze, ale zle nie jest.
Udało się uporządkować kilka zaległych spraw.
 
 
2004:02:01   permalink
Dodałem kilka starszych fot, z datami wykonania, więc nie pojawią się na górze listy. Tropienie zostawiam wytrwałym.
Poza tym dużo pomysłów, które próbują się wydostać. Mówię im: jeszcze chwila.
 
 
2004:01:31   permalink
Czy to nie przerażające, że czasem różnica pomiędzy pracą a zabawą sprowadza mi się do jednej pozycji w górę lub w dół na liście 'recent projects' w premiere
 
 
2004:01:23   permalink
Spostrzeżenie: kiedy dzwoni telefon - gra melodyjkę. Melodyjka zawiera w sobie jakiś (choć zazwyczaj niewielki) ładunek emocjonalny - odebrana przez nas rozmowa jest więc zestawiona z przekazem melodyjki, jest przez niego umiejscawiania. A jednak dzwoniący nie zna melodyjki która jest mu przyporządkowana. Zastanawiam się ile nieporozumieñ powstało z tego powodu.
 
 
2004:01:23   permalink
Leżę. dokładnie za moją głową płomieñ świecy, rozświetla ścianę pokoju, widzę go trzecim okiem z tyłu głowy. wypala się, gaśnie. w pokoju zapada powoli ciemność, migocący ostatkami płomieñ świecy wyciąga ze ściany przede mną wzory, kształt - to jakaś twarz. ma fakturę jak cieñ na mojej przerobionej fotce. Przypominam też sobie, że widziałem ją we wzorach na siedzeniu w skm, i jeszcze w jakiś miejscach. jeśli to jest ktoś - to jest mi znajomy, choć to raczej jakaś część mnie. patrzę na twarz. odczytuje z niej, co mam robić.
robię to.

piętnaście minut pózniej znowu kładę się spać, przpominam sobie spotkanie - i wtedy uświadamiam sobie, że nie zapalałem świecy. że żadna świeca nie paliła się, ani nie gasła. że na ścianie nie było żadnej twarzy.

wtedy poczułem się nieswojo.
 
 
2004:01:16   permalink
Tak sobie dziś pomyślałem, że w zasadzie to jestem bardzo szczęśliwym człowiekiem, robię to co lubię, czasem nawet mi za to płacą, powoli realizuję sobie kolejne cele. itp.

Czasem tylko myślę, że gdybym urodził się w warszawce, to robiłbym to na dwa razy większą skalę i za pięć razy więcej pieniążków


A apetyt rośnie w miarę jedzenia. (pisane jedząc pierwszą kanapkę na kolację, i czując, że może się na niej nie skoñczyć)
 
 
2004:01:16   permalink
Gdy zabrałem się za robienie wizualizacji, zrozumiałem, że archwizowanie pozornie nawet najbardziej nieprzydatnych nagrañ video ma sens. Dziś, przygotowując się do występu Z^2, zrozumiałem, że miało także sens gromadzenie najdziwniejszych nagrañ audio. Dzwięki ulicy, tam przejechał samochód, jak zabrzmi mój głos, gdy włożę mikrofon do balonika, odgłos zamka błyskawicznego. Cieszę się, że nie żałowałem płyt ;)
 
(1-13)   (14-33)   (34-53)   (54-73)   (74-93)   (94-113)  (114-133)  (134-153)  (154-173)  (174-193)  (194-213)  (214-233)  (234-253)  (254-273)  (274-293)  (294-313)  (314-333)  (334-353)  (354-355) 


 
  2D Guestbook::2DGB   (cc) 1982 1986 1998 2000-2019 2020 2021 2022 by zambari@gmail.com  
  

Creative Commons License